קוד קופון 15% הנחה - summer | משלוחים חינם עד הבית !

זמני אספקה

בעקבות מלחמת חרבות ברזל והמצב הביטחוני במדינה, ייתכנו עיכובים במשלוחים .

זמני האספקה שלנו הם בין 2-12 ימי עסקים עד דלת הבית עם שליח פרטי.

כל המחירים באתר כוללים מע”מ ומשלוח אקספרס חינם (אצלנו אין הפתעות בקופה).

הודעות עדכון ותיאום מסירה ישלחו במהלך תהליך האספקה ושליח יתקשר לתיאום זמן קצר קודם.

(ישנם תקופות שזמני האספקה משתנים בשל כוח עליון / חגי מכירות כגון: בלאק פריידי, ועוד..)

החברה לא תהיה אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה,
שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה .

איך ניתן לדעת מתי אקבל את ההזמנה ומה תהליך האספקה ?

בעת ביצוע ההזמנה באתר הודעת אישור הזמנה עם מס’ הזמנה תשלח אליך למייל,
זמן קצר לפני הגעה שליח יצור קשר טלפוני לתיאום אספקה.

מדיניות החלפות / החזרות

קיבלתם את המוצר והמידה לא טובה ?

לא מרוצים מהמוצר מכל סיבה שהיא ? אנחנו כאן בשבילכם !
שירות החלפת מידה \ דגם עד הבית ! 

החזרת המוצר \ החלפת מידה – על הלקוח לשלוח את המוצר למחסני החברה עד 5 ימים מקבלת המוצר .

כל העלויות הכרוכות בהחלפת המוצר תחולנה על הלקוח. החלפת המוצר תיעשה כשהוא באריזתו המקורית בצירוף הקופסא וכל המוצרים הנלווים , החברה לא תטפל במוצרים שלא הוחזרו כחדשים .

עבור מוצרים משומשים לא תתקבל אפשרות החזר כספי / החלפה – כפוף לשיקול הנהלת החברה האם בוצע במוצר שימוש.

החזרות :

אין החלפה או החזרה על מוצר משומש מכול סיבה שהיא.

אין החלפות כפולות , ואין החזרות על מוצר שכבר הוחלף.

ניתן לבטל את העסקה ללא דמי ביטול עד 24 שעות מרגע קבלת אישור ההזמנה .
(במידה והעסקה בוצעה באשראי / פייפאל , הלקוח יחויב בעמלת סליקה )

לאחר שההזמנה נשלחה לא ניתן לבטל את המשלוח עד קבלת המוצר.

לאחר קבלת המוצר – ניתן לעשות ביטול עסקה עד 14 ימים מקבלת המוצר:
בניכוי של 5% מסכום העסקה או 100 ₪ הנמוך מביניהם + עלויות השילוח 120₪.
אין החזרות / החלפות על דגמי יוקרה.

איך ניתן לשלם באתר ?

אמצעי התשלום באתר הם: אשראי, העברה בנקאית , אפל פיי , גוגל פיי , פייבוקס , פייפאל ואשראי טלפוני.
בחירת אופציית התשלום מתבצעת לאחר הוספת מוצר לעגלה ומעבר לקופה שם ניתן יהיה לבחור אמצעי תשלום.
ניתן לחלק באשראי עד 3 תשלומים ללא תוספת תשלום .
כל תשלומי האשראי באתר מאובטחים תחת תקן PCI.

כיצד נשלחת החשבונית ?
לאחר ביצוע התשלום באתר תשלח ממערכת אוטומטית חשבונית מס קבלה ישירות למייל שהוזן בפרטי ההזמנה, שים לב יתכן ומייל זה עבר לתיבת הספאם נא לבדוק.
במידה ולא קיבלתם חשבונית נא לשלוח פנייה לשירות הלקוחות בווטסאפ ונשלח שוב.